בדיקת תפילין ומזוזות

מומלץ לבדוק את כל מזוזות הבית פעם בשנה, וכן את התפילין אחת לשלוש שנים.

כל פתח מחדרי הבית (מלבד חדרי שירותים, חדר ארונות וכד'), וכן כל פתח שמוביל אל דלת הבית, חייב במזוזה. גם מזווזת כשרות עלולות להיפסל במשך הזמן. באופן כללי, מזוזה איכותית יקרה אמורה להחזיק מעמד במשך כמה שנים, אולם מזוזה פשוטה יותר - בפרט כזו המשוחה בסיד - עלולה להיפסל בתוך תקופה די קצרה.

לצורך בדיקת המזוזות: יש להביא את התפילין/המזוזות הדורשות בדיקה, ואלו ישלחו לסופר סת"ם (=ספרי תורה, תפילין ומזוזות) על מנת לבדוק את כשרותן. בדרך כלל תוך מספר ימים מתקבלות התוצאות. לפעמים יש צורך בקניית מזוזה חדשה, ויש מקרים בהם ניתן לתקן את הטעון תיקון בתשלום.

רצונכם לשלוח את המזוזות לבדיקה? כתובת דוא"ל זו מוגנת מפני spambots, יש לאפשר JavaScript על-מנת לראות את הכתובת , ונציגנו ילווה אתכם בכל שלבי הבדיקה וההתקנה.

רוצה ללמוד עוד אודות התפילין? הקש כאן

רוצה ללמוד עוד אודות המזוזה? הקש כאן

.
 

יש לך אימייל?

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו! בואו להרגיש חלק ממשפחה גדולה ומלוכדת; הכניסו כאן את כתובת הדוא"ל שלכם ותהנו מעידכונים על אירועים קהילתיים, מגזין שבועי מרתק ועוד. הקישו כאן

הרבי מליובאוויטש

 הרבי
נחשב לגדול המנהיגים הדתיים בני זמננו. איש רוח ומעש, שפעולותיו חובקות עולם ומלואו. השפעתו של הרבי הפליגה הרחק מעבר למעגלי הדת והיהדות אל תחומי החברה, העסקים והפוליטיקה הכלל-עולמיים.  הקש להמשך

הבלוג השבועי

בלוג שבועי ברדיו המקומי
הקישו כאן כדי להאזין לבלוג השבועי של הרב, המושמע מדי יום שישי בפינת "קבלת שבת" בערוץ הרדיו המקומי

מערכת מפגשים קהילתיים

הקישו כאן לעדכונים וצפיה בלוח מערכת המפגשים והשיעורים הקהילתיים